La gonna di Indiska .


Jag är så sugen på att köpa en kjol från indiska. Om ni ser på bilden så ska den föreställa just en sån kjol. Den börjar precis nedanför tuttarna o är ganska kort. Jag har redan en sån i svart o dom är superbra (mkt bättre än dom från gina!) men funderar på att köpa en i grå oxå, eftersom jag bara har svarta strumbyxor. Blir så tråkigt o bara vara hel svart,.. Fast måste köpa strumpbyxor oxå :S Iaf så kostar den 99 kr men är väldigt stora i strl:arna. Jag har strl XS fast jag normalt är 36/38. Men dom är så otroligt söta. :)
Idag blir det ingen träning heller, halsen är som den är. Men dock blir det myyysig kemi... urk. O idag kommer André hem fast honom hinner vi väl inte träffa... 2 bad.
Nu är jag dessutom utsövd o det är såå skönt :) Har varit jätte duktig o lagt mig strax efter 11 hela helgen, o vaknar vid nio pigg, helt underbart :) Men jag kan inte säga att jag är taggad för skola imorgon. Speciellt inte eftersom vi slutar så seent... Iaf jag, för jag har ju sång på måndagar vilket jag inte ska glömma den här gången. O så många läxor.. Finns ingen möjlighet att jag hinner. Men nu ska jasag faktiskt ta o GÖRA kemin. Önska mig lycka till för det behöver nog jag :O


Kommentarer
Postat av: matilda

åh en sån kjol vill jag också ha, fast en svart då :)

2008-09-28 @ 13:51:09
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0