Jullovet 07

Hihihi, nu har jag varit duktig igen, o nu är jag faktiskt IKAPP med matten. Fort som faen försöker den smita ifrån en, men nu, NU har jag fångat den :) Planering är inte min starka sida, jag kommer mycket väl ihåg i julas då jag hamnade 120 sidor efter. INTE kul. Speciellt inte eftersom jag satsade(satsar) på det högsta betyget. Men då började Linnea planera jullovet efter hur många mattetal hon skulle göra per dag. Haha, inte smart egentligen, men det funkade. Den 24e december satt jag uppe på mitt rum o pluggade mina dagliga 15 tal medan Kalle Ankas julafton rullade på tvn där nere. Inte så tragiskt som det låter i alla fall. Förra julen kom så fort. Kändes som det inte ens hann bli jul. Men ni ska inte tro att jag nördade mig hela lovet. Jag hade tid för annat också. O vad är poängen då? - Jo, jag fick mitt betyg. O det går om man absolut vill.


Nu ska jag gå o raka benen så jag minskar luftmotståndet inför morgondagens springtest. Godnatt!
(fråga mig inte om bilden, men det är ju höst nu i alla fall)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0