It will work out .


Så härligt när väckar klockan ringer klockan 6. André o jag småtjaffsar om skitsaker... Jag förstår inte. I helgen är han borta.. och nästa helg blir till att plugga fysik. När finns det tid? Älskar ju dig.

Det är ännu härligare att börja gå till bussen vid kvart över sju och sedan vänta på en försenad buss. En annan bonus är ett retorik arbete som ska lämnas in på två sidor till tisdag. Plus biologi läxor.. Ett fet jävla plus..
Träffade mor, kortkort på stan och frågade om jag skulle ha något från TeamSportia, då dom har nå rabatt kväll.. Men hittar ju ingen fiin träningsväska som jag vill ha där... Så nothing this time... Men får väl fortsätta bära mina idrottskläder i gamla förbrukade ica-kassar. På bilden är förresten spetsen jag köpte. Försöker göra ett tappert försök att se söt ut, utan hellugg och trots sömnbrist... Imorgon är det dessutom Matte prov åter klockan 8, o förhör i biologi, o förhör i italienska.. Wiie, kan någon ge mig ett liv typ. Så nu sitter jag med en fet mattebok o lär mig första delen i kurs C. Det här kommer gå bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sötast och kommer bända matteböckerna med din charm :)

2008-09-25 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0