Idrott & Hälsa, ey?

HEY!, tänkte publicera lite mer! Jag hade min allra första gympa lektion idag, o det finns inget mer jag hatar än att få nya lärare konstant i idrott (&hälsa) !!, de har dessutom så sjukt olika kriterier, VART TOG VÅR GAMLA KÄRA MALIN VÄGEN SOM LOVADE OSS ATT INTE HA NÅGRA FYSISKA TEST! Nej, nej, nu har vi Lille Attila som bokat in oss på springtest nästa vecka, oj, oj, oj, hårda tag här. Undrar om man borde gå ut i skogen o skutta, för att jag kommer komma sist, känns inte som någon tvekan. Förresten har Friskis&Svettis öppnat igen efter deras lilla huvudrensning, så man kanske borde gå o träna, MEN så går man ju naturvetenskapliga linjen på gymnasiet o slutar kvällstid varje dag. O sen står andra o predikar att man inte ska vända upp-o-ner på dygnet... How is this possible?
Vandrade förresten på stan & fick popcorn :) Haha jag lyckas alltid med sånt :)!

Kommentarer
Postat av: Prinsen

Ja visst är det sjukt underbart med någon som har lite konkreta kriterier :) Man blir så glad

2008-09-01 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0