Godmorgon, God eftermiddag & Godkväll !

Kom ganska nyligen hem från skolan/stan. O jag är helt slut... Våra onsdagar är ganska intensiva med alla naturämnena på en enda dag. Mycket roligt. Jag har märkt att det första jaggör när jag kommer hem är att sätta mig ner på en stol i köket och bara andas. Samla kraft typ.
Idag har jag vi iaf haft skolfotografering, ännu roligare. O jag står på samma sida i år igen så jag kommer antagligen pryda katalogen med en hopbiten min. Vad är det här med att man har en bra o en dålig sida på kort? Man borde väl vara symmetrisk :P`?. Iaf slutade jag runt halv fyra o gick då o tog mig en fika med André, "min hjärtevän", vilket vara gott, men lämnade sedan ett svidande tomrum i min plånbok.
Förresten har han fått för sig att han är "jättesnygg" i tuperat lockigt hår,... Låt mig säga "hans version av dynamit-Harry".  Hm... Men han är omöjlig att få till frisören.
Hur kan jag lura dit honom :)?




 - Annars är du bäst gubben ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bara svundsjuk på mitt hår och det förstår jag :)

2008-09-03 @ 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0