Godmorgon André... `?!

Slog upp ögonen idag o vred mig i sängen för att kolla på André. Men vafaen. Han låg ju inte där. O här låg jag ensam i min stora läskiga säng. Faen. Det är inte första gången jag tror att André ligger bredvid mig när jag vaknar... Någon gång har jag börjat prata med honom. Men då ligger han fortfarande inte där. Varför är han inte där för :O !? Jag blir i alla fall lika försvånad och besviken varje gång.
Så den här morgonen satte jag mig i vardagsrummet, åt frukost o kollade på Askungen. Har sedan gjort hemmagjord snickers :O, o jag är så äckligt sjukt godissugen.. Hela den här helgen.. Men sen fick jag ju mens igår också. Jättekul. Verkligen. Ännu mer jätte kul att den kommer på fel dag när man är helt oförberedd.. Så André o jag fick springa till konsum o köpa tamponger :O Stackarn. Han ska ju inte få behöva uppleva sånt... :P Liksom.. Vem vill se hur man slaktar kossan.. Hahah förlåt... Jag är på så konstigt humör. Men nu ska jag plugga lite matte... O ni som undrar vart André flytt, så spelar han fotboll :) Puss. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle ha varit där...

2008-09-14 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0