Go natuvetenskap !

Faen. Hann inte skriva något igår.. Var för nere. André o jag bråkar lite om allt och inget. Ändå älskar vi varandra så jäkla starkt att vi inte klarar av något annat än att vara tillsammans. O jag hoppas vi klarar det här jag vill tro på oss.

Igår var jag och utförde min hemlighet, men den visade sig vara obefintlig. Jag har nämligen fått för mig att jag ser lite halvtaskigt (efter att varit trakasserad av André, som har styrka -4!, men som dock har linser) så jag gick till optikern för att testa synen. Följande svar fick jag: "Även om du upplever texten som jobbig att läsa ser du bra, o skaffar du glasögon är det som att använda rullstol för att det är bekvämt". Intressant. Jag var nämligen säker på att jag skulle få bli klassens enda glasögonorm. Nu för tiden är nämligen alla nördar moderniserade och utrustade med linser.

- Go naturvetenskap !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha störtskön sista kommentar :D

2008-09-17 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0