Getting ill ?

Jag fattar inte hur jag ska klara det, men jag måste verkligen. Jag somnar varje dag efter skolan typ, av utmattning. Jag har läxförhör, här, där o där. O jag orkar inte lsäa när jag mår såhär. Dessutom känns det som att jag ska bli sjuk. Jag går runt o fryser hela dagarna o det enda jag längtar efter är att få kura ihop mig i min säng o kolla på en riktigt bra film. Men när kommer jag någonsin få tid för det? Jag hoppas på torsdag i alla fall. Jag förtjänar det.
O imorgon kommer jag se ut såhär hade jag tänkt. Förhoppningsvis är jag åtminstone lika charmig som på bilden...Faen, jag klagar ganska mkt men jag mår inte direkt superbra nu, så jag ber om ursäkt om alla mina klagoinlägg... Men det är just det som påverkar mig mest... Intressant va? Vi får se om jag kan skriva nåt vettigare imorgon. Jag är i alla fall på jakt efter ett par boots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0