Gardasil

Vaknade alldeles nyss. Var tvungen och smita iväg från skola för att gå till doktorn o ta Gardasil spruta. O ni anar inte hur ont det gjorde :O ! Har aldrig direkt haft ont av en spruta, men hon måste ha sprängt ett kärl eller nåt för när hon drog ut sprutan började blodet rinna... O det gör fortfarande ont.. Känner mig helt förlamad. O nu kan jag inte heller gå o träna.. Tur att det var den sista.
O bland all härlig blandning av stress&ångest blir man ju också sjukt blek, så igår mitt i natten fick jag för mig att smörja in mig i brun-utan-sol, MEN min kräm från apoteket (eucerin) tog slut och jag var tvungen att kombinera med dove, så nu har jag en sjukt het skarv på min högra arm. Så idag blir det långärmad tröja!
Jag kan förresten berätta om krämen som helt klart gör min dag. O det är fresh från Garnier, ca 50 pix... Jag brukade jämt använda nivea förut men den gör min hy fet, trots att den är fettfri. Ironiskt.

Ikväll blire till att träffa André, eftersom han smiter hem till Norge nästa helg utan mig :O ! O dessutom ska jag försöka göra lite fysik, min stora ångest klump. Dessutom har jag ryck på mina föräldrar. Det finns ingen mat hemma längre när jag kommer hem, o eftersom skolan spenderat alla sina pengar på nåt som kallas "smart board" är inte skolmaten  aptitlig där heller... O nu har jag dessutom märkt att mina föräldrar räknar bort mig när dom lagar mat :O Vad är det här. Myteri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0