Förbaskade hals !

Härligt och vakna upp med en brännande halsvärk :P Lovar att André gav mig dödens kyss :O O jag blev så arg igår.. Skulle vara duktig o sova ut så la mig halv tolv, men tror ni inte att David håller på o hojtar, skriker,  o spelar sjjukt dålig musik i en timme. O där ligger jag med halsont o tänker att pappa borde märka o lägga honom vilken minut som helst, men så fan heller! Så slutar med att jag skriker från övervåningen att dom ska ta hand om token, o då är jag redan helt pigg. Jag blir så arg, deras jobb är ju att ta hand om pojken men dom verkar ju inte ha någon koll. Dessutom har han börjat ta sig in i mitt rum o rota och förändra saker vilket är förbjudet territorium ! Så nu har jag blivit tvungen att låsa mitt rum dag in & dag ut. Men nej nej, ingen koll som sagt. Längtar tills jag får eget.
Men eftersom jag typ är sjuk kan jag inte spela badminton men jag funderar på att ändå försöka träffa mina flickor som jag förvisserligen lovat o gå på stan med dom. O eftersom studiebidraget trillat in kanske jag kan hitta ett par fina boots.

Gemma Ward på en bild från google. Jag älskar den här bilden :) Ser ut som en docka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0