Farväl sommar ...




Kollade in idol igen. Faen vad dåliga tv4 är på att variera programmet. Även om dom går i konologisk ordning behöver dom väl inte visa den sån, när den är så jävla tråkig. Inte en enda bra sångare den första halvtimmen.
Idag slutade jag efter 3 men när jag kom hem har jag varit tvungen att studera samhällskunskapm vilket jag suger hårt i. Det enda jag är bra på ar att räkna, o så har det alltid varit. Men när det kommer till läseämnen fastnar jag direkt. Så det jag har gjort idag är att skriva en sammanfattning i 2 h. Sedan har André pallrat sig hit, o just nu sitter han som en äkta man o glor på tv o äter popcorn. Generalisering? Haha, bara för att jag hade svenska förhör idag 8-|.
O när jag kom hem från skolan upptäckta jag ett kuvert åt mig :O POST ! Tandläkartid förstås. Underbart.
O vår matte går verkligen superfort. Vi läser ju matte C nu.. på en termin.. så vi har bara genomgångar på lektionen, så gissa, jo !, nu är man efter igen. Jätte kul verkligen. O sen alla andra ämen baah. O jag är sugen på godis... Baah... Varför`?


 ♥ Farväl sommar förresten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0