"Fagra naglar"

Fick en fransk manikyr av de tre vännerna när jag fyllde år i juni... Sen dess har jag slutat bita på naglarna och försökt spara ut dom, med less success. Mina naglar älskar o skiva sig så när jag sprang på stan för att fylla på mitt Comviq Kompis, hittade jag den här lilla prylen till mina naglar. Budget, ynka 30 kr. Vi får se om det kan hjälpa.

Nu ska jag gå o duscha, noppra ögonbryn o lite andra sådana saker, sen får vi se om jag vågar göra ett tappert försök till att öppna fysikboken... men tveksamt. Fasicken om min helg försvinner nu oxå :( Skolfoto imorgon oxå, så måste leta fram nå kläder... Jag orkar inte mer.
- Varför är livet så tungt?
- För att du är i TONåren
- Håll käften för faeen!!



Ha ha, sån otrolig humorist jag är..
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0