Din önskan är min lag .

Det är så hemskt, det är så hemskt. Ena dagen är allt perfekt och sen faller allt bara samman. Jag saknar dig. Jag drömde mardrömmar och när jag vaknade vid 5 ville jag lägga mig i din famn, men började gråta då du inte fanns där. Jag kunde inte sova inatt, för jag kände hur det knöt sig i magen.

Allt är lika hemskt som det låter o jag förstår inte vad som händer. Jag ska försöka vara blind mot problemet. Jag ska göra allt för att försöka vara glad. Men jag förstår bara inte.
Det här är ingen bra dag, inte någonstans. Finns inget att glädjas åt idag. Jag hatar bara måndagar. Åh, helvetes skit. Glömde dessutom min sånglektion. Fan. Ska se om jag kan tappa bort mig själv i matteboken. Om jag ens kan öppna den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0