Bara för att jag inte kan låta bli ...

Beroende! Det känns verkligen skönt o komma hem o sätta mig o skriva på bloggen :). Även fast man har tusen andra saker att göra, speciellt med tanke på att jag precis klev in genom dörren. Efter skolans slut vandrar jag ner mot stan o Lindex fönster faller i mitt sikte. Halvra rea priset... Men hallå!? Så får det ju inte gå till när Linnea precis lagt undan alla sina pengar till välgörande ändamål åt Linnea&André. Fuck. En förtvivlad version av mig står o stampar mitt på stan. Men sen kommer SuperSnällaSilder-André o ger mig pengar xD. Haha, han av alla borde väl inte stödja min shopping :O Men tydligen. Så tillbaka springer jag helt generad o fyndar två trosor o en spets tröja för totalt under 100 kr. Har ni tur får ni se bilder sen ;)


Förresten är typ knästrumpor det finaste som finns :) Mina kommer ifrån... Ehm, total blackout... Men jag tror att det är indiska, där har dom i alla fall massa ljuva strumpor :)
O för er som inte vet så är euphoria från svenskans eufori, som i princip betyder mental lycka. Ganska fint tycker jag. Nu måste jag se till att få saker gjort. Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0