Att ha lugg, eller att icke ha lugg? Det är frågan.


Haha, berättade jag förresten att mitt badrum gick sönder... :P På något konstigt sätt hade handfatet frätt sönder i röret :S Meen det är fixat nu tror jag :P Men jag undrar lite hur det gick till... Kan det vara alla hårfärger? :S. Iaf tänkte jag bara säga att jag tror min hellugg ryker snart... Visst att den är perfekt rak nu MEN den är så tjock o jag fick så ångest när jag såg klasskortet idag. Ser ut som jag har en tjock matta i pannan som dessutom gör att jag ser vindögd ut. Man blir inte snygg på kort i lugg.. O vet inte om jag är så snygg i det annars heller... Tål att tänkas på...
I så fall väntar en typisk Linnea-lugg. Snelugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0