Tandläkarn idag !

Vet inte hur många gånger jag börjat ett inlägg såhär, men jag är jättetrött! Kom hem efter skolan och skulle plugga retorik men somnade ju såklart. Vaknade upp klockan 7, härligt, härligt, halva kvällen borta.
Idag har jag varit hos tandläkaren och fått bort min tandsten... Förstår inte helt vad det är... men fasicken, rös i hela min kropp när hennes verktyg drog längs tänderna. Värsta naglar-mot-svarta-tavlan upplevelsen. Sen så skulle hon känna på mitt tandkött o då peta hon typ sönder det, mycket svett & blod, haha nej då...
Jag känner mig lite lätt sjuk och har lust att bara shoppa hem halva H&M från internetshoppen och sen bara glo på tv och äta kladdkaka typ. Men nej, nej.
Är verkligen för trött, orkar inte skriva något mer idag. Men ni får mina kläder för dagen ;)




♦ Ett lila linne från New Yorker
♦ Ett spetslinne över det lila linnet från Gina Tricot
♦ Grå midjekjol från Indiska
♦ Gammalt läderbälte
♦ Blå cardigan från Gina Tricot
♦ Klockhalsband från slöjdmässa i Hjo
♦ Sen tillkom ett par svarta spetstights från Gina Tricot..
(måste verkligen köpa minst ett par helsvarta tights, have nada)



Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga lockar du har!

2008-10-13 @ 19:45:27
URL: http://superstarlius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0