Linnea sitter och äter pasta .

Väntar på maaaat. Har ingen energi i kroppen, as usual, men kanske också för att jag är sjuk och inte kan andas genom the nostrils. Har lidit mig igenom hela dagen, det är en daglig kamp att inte somna genom lektionerna..
Hahah, jag vill så tjäna pengar men det är ju omöjligt som naturare... Ingen som vill utnyttja mig i matte och ge mig lite pröjjs för det? XD Tro mig jag är i big need för pengar... MVG i matte A & B? Ni har värsta tillfället och erbjudandet! Kom och ta mig bara !
Lämnade förresten tillbaka mina stövlar, och är därmed på jakt efter ett par nya... Orkar inte... Skor är jag verkligen hopplös på, det hjälper ju inte att man har fötter stora som Storfot och fötter i ankfotsmodell. Najs combo !
På onsdag ska jag i alla fall fila på en bränna på Glada Oxen med mina solstrålar; Hanna, Sandra och Maya. Min hy är jätte äcklig för att jag är så blek och skulle sitta fint med lite färg... Sen blir det brun-utan-sol på lovet minsann ! Poss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0