Lördag idag surru .

Shit, lördag & jag suckar stort över allt som måste göras. Matte, svenska, italienska, biologi.. Baah, ska jag fortsätta? Kommer ju aldrig hinna med det i alla fall. Men igår samlade jag kraft för att gå och träna, så gymmade/sprang på rullband. Ska försöka få upp konditionen så jag slipper ligga bland de sista i klassen ;) !  Sedan kom André hem till mig för en myskväll :) Vi såg "Ett öga rött" som jag lånat från stadsbiblioteket. It's free ! :) Sedan idag tog vi oss till hälla där vi köpte 3 t-shirtar för 99 på stadium xD haha, höstlovet ska tillbringas med att klottra på alla stora t-shirtar jag har :) Men sen drog André iväg, han skulle på Sverige-Portugal matchen med lite folk :P. Kul, kul, borde man se matchen på tv för att kunna urskilja honom i publiken :D?.
Igår fick jag förresten post xD. Har blivit medlem i nån kemiklubb. Så fick lite stuff av företaget plus en penna med ett inbyggt periodiskt system, haha :D ! Känner mig nördstämplad ^^ Ska lätt visa för magistern xD !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexig penna!

2008-10-11 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0