Minipartéy ...


Nu har jag kommit hem från en krokig bilresa med avsläppning av: Maya, Sandra och Hanna. Det här restulterar i att Linnea mår mycket illa. Maskeraden blev väl, tja, ganska lyckad i alla fall. På den första bilden (från vänster) ser vi fröken Hermione, Playboy-Bunny, Indier/ABBA/Spa-kvinna och Paul Stanley (från Kiss). På den andra bilden vill jag bara säga; "möööp, kolla vad blond jag är ;O", typ. Den tredje bilden innefattar ett jaccuzzibad mitt i natten, tyvärr blev väl inte just den biten för lyckad. Proppen gick så jaccuzzin blev väl bara ett enda stort kokhett badkar. Kände mig mest utmattad och rastlös så gick upp och duschade och kollade på tv. Men dom jävlarna vägrade ju gå upp :O Så till slut fick jag dom i alla fall att stänga av radion så jag åtminstone kunde försöka somna. Bah.
Drömde sen om mitt bröllop. Vaknade upp i Sandras ensliga rum och saknade en varm famn. Tycker inte om att min toker är i Norge för att kratta grus. Inte kul. På morgonen såg vi  i alla fall till sist min film, och den var bra :) Även om dom vägrade erkänna det ;)

Förresten till er som är intresserade av Blondinbella så kan jag väl bara säga att hennes blogg är uppe igen, nu i ett "mognare" tema, tydligen. Vi får väl se hur det fortsätter, men just nu har jag bara lust att gå och sova, känns inte för bra dock när man har hur mycket som helst att göra. Dagen har väl typ dessutom bara börjat egentligen, speciellt med en timme tillbakadragen och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0