Maskerad :O

Nu är utväxten borta igen :) Jag har kommit fram till att mitt hår växer väldigt fort vilket är väldigt bra :), dock är det ju ganska slitet. En sak jag märkt under de färgningar då jag blonderar mig är att det typ kliar i hårbotten... Fast får inge utslag eller något sånt, så man kör väl på men, men.. Inte ska jag bli brunett än på ett tag i alla fall, som vissa personer tydligen vill :O
Ikväll ska vi på maskerad hemma hos Sandra. Har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till, kommer verkligen bara på tråkiga förslag. Det enda som lät vettigt var att klä ut sig till mumie :D inlindad i maassa, massa toapapper xD, men jag kom på; hur fan ska man göra när man ska kissa då ^^? Men så roligt iaf med en liten tjuvstart på halloween, tar självklart med mig "Serial Lover". Sen så stack min babe till Norge idag :( klockan nio, inte kul alls, men det är väl mer synd om honom. Kommer sakna honom jeete mycket. O eftersom han verkade nere, har jag lovat att vi ska baka lussekatter när han kommer hem xD, eller iaf mäster kocken Linnea, för André lyckas ju på något konstigt sätt att sabba nudelsoppa !
Städade förresten mitt rum här i veckan, men nu är det nästan stökigt igen, hur lyckas man :)? Köpte den här tröjan på gina förresten :) Marinblått är ju typ det finaste som finns :))!
Men ska se om jag orkar öppna matteboken, jag borde ju åtminstone försöka. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0