Linnea är irriterad på Glada Oxen .

Mitt pennskrin är borta :O ! Alla vet att jag är tha master of pencils, men nu har jag tappat bort mitt pennskrin :O:O Jag känner mig så handikappad :( Inte kul. Palla köpa nya saker. Och det här betyder dessutom att min kemipenna rök. Fuck off. Sen hade vi svenska prov. Gick sådär. Sen fick vi tillbaka kemi.
Är sjukt nere idag, en anledning kan väl bero på en viss dålig stämning mellan en viss André o en viss Linnea. Sen skulle jag gå och sola med mina flickor.. Tror ni det blev av? Först hoppade Maya av med anledningen: plugg, sen Hanna pga en körskolelektion och sen försvinner Sandra också helt spårlöst. Och där står jag på Glada Oxen som vägrar släppa in mig eftersom det bara finns "dubbelrum" med dusch. Hon var sjukt otrevlig. Jag går ut. Ser André. Springer ikapp och där stannar världen ett ögonblick. Stämningen var allvarlig men han är fortfarande jättesöt i sin mössa som han sliter och drar i på huvudet. Ville han kanske sola med mig? Ett abrubt slut. Nej. Jag går tillbaka hemmåt... Är hatisk. Efter ca 7 min har han sprungit i kapp mig. Sola vill han. Och vi går tillbaka till Glada Oxen och checkar in. Här får vi ett dubbelrum, ett myntsolarium och ett modernare med knappar. Livrädd som jag är tar jag den jag är van vid (moderna) och när myntet är i blir André galen pga:
- det finns inge ögonluckor (vilka jag fick gratis här förra gången)
- solariet dunkar mot huvudet

Så han gör det enda rätta och springer runt förtvivlad i rummet. I andra solariet ligger jag och får panik. André går ut och ber om att få ögonluckor. Vilket han INTE får. De måste han i så fall köpa för 30 kr. André ger upp, förbannad och säger att han kräver the money back, eftersom han inte kan sola. Men här är dom så jääävla fula (!), för villkoret för att få tillbaka pengarna är att han måste sitta vid kassan medan jag ligger ensam i ett öppet rum och solar. Han får inte komma till mig och vakta min (olåsta) dörr som alltså står vidöppen ! Nej, nej, han får inte ens sitta utanför och prata med mig. Då undrar jag: Är dom dumma i huvudet? Även om han är innanför solariet och väntar eller utanför kommer i vilket fall som helst solariet att vara på. Dom menade att om han gick ner och väntade, skulle han kunna smita in och sola iaf. Jävla idioter. Här ser man ju tydligt att deras snålhet är viktigare än deras kunder trygghet och trivsel.
Någon som vet ett bättre ställe att sola på?

Kommentarer
Postat av: matilda

Skulle verkligen också behöva sola. Det där på Hälla ser lite fint ut, kanske nåt att prova?

2008-10-15 @ 21:20:43
URL: http://frid.devote.se
Postat av: Ema

Kristiansborgsbadet, billigt & bra. Ingen har koll på en och dom bryr sig inte i allmänhet. Sen att amn får ögonpoletter är dett plus

2008-10-16 @ 20:24:38
Postat av: leahpeah

kristiansborg är så dyrt.. kostar solpalett + inträde ! o solarierna ger typ inget... hm..

2008-10-16 @ 21:04:36
Postat av: Maya

Solstudion! :D

2008-10-17 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0