Blääh för sjukhet .

Köttbulle i halsen. Typ. Om inte annat en sjukt kraftig ont-i-halsen-känsla. Kan inte prata idag. Det känns inte så bra. Ska försöka göra svenskan vilket jag inte lyckades med igår då jag drömmande la mig i min säng och kollade på "Borat". Idag har jag lust att bara kyla ner halsen med en massa glass, även fast jag inte ens vill ha glass.. Eller choklad! Så min hals lenas och slipper kännas som ett rivjärn. André ska kanske komma och trösta mig ikväll med en film, vi får se hur det blir med den saken. Annars vill jag bara ligga i sängen och mysa heeela dagen. Är dessutom såå sugen på kebab :O. Baah. Stackars mig. Inte ens H&Ms-shoppingsida funkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0