Halvstudiedag !

Hade retorikprov idag, gick väl sådär, svårare än jag förväntat mig. Jag menar, vem ska kunna plocka ut litoteser, assonanser och hyperboler ur en text ? :P Ja, ja. Det rullar väl. Men eftersom jag hade prov hade jag inge tid till att plugga till samhällslektionen, och eftersom jag missade lektionen i tisdags (på grund av tandläkarbesök) hade jag ingen koll när läraren delade ut läxförhör. Jippie, ännu ett förhör jag misslyckats med, less success. Efter skolan undvek jag förslaget att cykla 4 personer på en cykel till återbruket för att köpa godis, utan gick och köpte eget på korthuset.. Tog mig sedan hemmåt.
Blev sen nerdriven igen på stan av gabbe som behövde hjälp i fysik och kom precis hem från det med något extra i fickan :) !
Här är förresten mitt finfina skolfoto... Jag är sjukt brun iaf hahaha, vilket jag verkligen inte är nu. Imorgon har jag fysikprovet, och jag är verkligen orolig.. Förra provet gick inte bra, blev helt paralyseraad, men jag ska fasicken ha revanch och ta tillbaka den titel jag förtjänar. Det kommer gå bra. ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

fin du blev på bilden :) du får gärna hjälpa mig med matten om du vill, linjers ekvationer och jag gillar inte varandra.

2008-10-09 @ 18:51:07
URL: http://frid.devote.se
Postat av: Anonym

ajja bajja

2008-10-09 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0