Kort stubin .

Faen vad deppigt det här är alltså.. Känns lockande och spendera nästa helg/lov helt solitär. Åtminstone blir man inte besviken på människor då. Så inatt när jag ännu en gång inte kunde sova kom jag och tänka på en liten irriterande lista med saker jag hatar...:

♦ Ljudet från dammsugare, finns det något hemskare? Klassas med naglar mot svarta tavlan.
♦ Vänner som inte svarar i telefonen alls eller som svarar för sent och inte bryr sig sen i vilket fall som helst. Sjukt irriterande, vad tror ni mobilen används till för?
♦ Att gå med strumpor när man är hemma, så äckligt, strumpor ska bara kastas av när man är hemma så man kan krypa upp i närmsta säng.
♦ Att vakna med kallt hår som piskar i ryggen, perfekt början på dagen?
♦ Folk som klagar på att jag aldrig har tid bryr sig inte ett skit när jag har det, planer som ingen vill genomföra... great, great, great. Ett jävla slag i magen. 

Jag är så arg idag. Det här suger så hårt. Ska jag tillägga att jag har magknip?
Tur att André kommer hem ikväll, trots att han är i Norge och allt skit,
är han i alla fall den enda som hör av sig och bryr sig i mer än ett sms som bara är svar-på-tal.
Visst att det är mitt eget fel ibland, men absolut inte den här helgen. Har försökt få tag i alla.
Samma sak varje gång. Urk.
Besviken.

[bild google]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0