Mer André åt folket !

André är lite avundsjuk på min jättefina blogg, o tycker den handlar alldeles för lite om honom. Babe, det är min blogg tyvärr..  Men jag kan berätta att han var jättegullig mot mig idag (förutom att han slog ner mig), men han väntade på stan med mig o pratade med mig sittandes på en trappa. Sen fick jag hjälpa honom köpa en mössa xD Haha jag lovar att jag ska ladda upp en bild på han i den, men så länge får ni min fina bild :) Mössan är sjukt ful, men han ser såå söt ut i den. Ni vet det är sån där med lappar för öronen, flätor o toffs :P När han fick sin drömmössa var han jättelycklig o köpte chokladpraliner. Han är väl för fin han. Haha, puss babe ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ju inte så jag menade :P

2008-10-02 @ 15:05:22
Postat av: Anonym

Jag menade ju inte så :P

2008-10-02 @ 15:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0