Dream a little dream of me ...

Aldrig lyckas man sova. Är jätte trött. Idag var sömnighetens ursäkt att byggarbetare ville in på mitt rum klockan nio, sen ville dom inte det... Så nu sitter jag här med kläder och allt  och tycker att livet är jobbigt. Idag är typ sista dagen ensam sen kommer massa folk hem, och fortfarande har jag massa kvar att plugga, perfect kombo! Sitter i alla fall och drömmer mig bort bland en massa kläder på internet... Men imorgon blir det av mot Stockholm :) :) Får se om de kan bli lite shopping då. Fast snart måste man ju börja köpa julklappar också.. Om någon har varit snäll, haha nej då. Men tyvärr har vi ju inte julklappar i vår familj... Skumt nog. Men jag vet iaf minst en person som ska få en julklapp av mig ^^.


Och här är min drömlista, dvs, jag stående och dreglar i skyltfönstret. Passar inte min plånbok helt enkelt.
♦ Kolla in den här tröjan från BikBok :') Egentligen tycker jag inte om BikBok efter deras trashmode som aldrig tog slut, meen det verkar vara nya tider för affären. Jag är helt förälskad i den här, det bara skriker mys om den :) Och jag skriker gör väl jag också, av prislappen..
♦ Mitt efterlängtade berlockarmband som av någon anledning inte finns i H&M-butikerna i Västerås, stort ha-begär.
♦ Mineralfoundation från Wet'n'Wild, tjaa, blidde inte av och beställa på nätet så ska springa runt och leta i Sthlm, något i alla fall som jag definitivt Must-Have! då min är slut..
♦ Hihi, ett par röda skor från DinSko, tyckte dom var ganska coola ^^.
♦ Världens finaste portmonnäväska :)? (portmonnä är ett ganska konstigt ord... jag menar stavas det ens så :S??) Från forever21 dock. Hur skulle det gå till... Olycklig kärleeek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0