Skriver ett CV !




Kämpar med ett CV :O Vet inte alls hur jag tänkt mig att det här ska gå till, men tydligen skriker mitt inre efter ett jobb, eller efter pengar, så har suttit mig ner och skrivit ett CV.
Nu är frågan, vad gör man med ett CV??? Ska jag gå till arbetsförmedlingen eller ska jag gå och lämna in det själv? Jag är ganska förvirrad, vill någon ens ha mig i sitt arbetslag? Baah , mitt inre skriker, och isåfall ska jag ner på stan och fixa det här?, eller ska jag gå och tvinga på folk mitt CV som värsta Jehovas vittnet ?! Neej, neej, måste samla mig.




 - Puss & hej så länge :O

Kommentarer
Postat av: matilda

uh, måste också komma igång med det där :( vågar inte riktigt lämna in det, känns dumt

2008-10-27 @ 13:25:51
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0