" Skit Kul "

"When you try your best but you don't succeed,
when you get what you want but not what you need.
Could it be worse..?"
                                            
- Coldplay

 
Sitter och vardagsdeppar. Mitt-i-veckan-kris. Prov imorgon. Känns inte värt det. Kan inte ens öppna boken. Skit kul. Italienskan gick som den gick. Sjukt långt prov. Med vår gamla lärare låg maxpoängen på 110 poäng. Nu var maxpoängen 232 poäng. Hann inte ens läsa igenom. Skit kul. Känner mig sjuk. Skit kul. Klarade inte av att gå hela skoldagen. Hemma klarade jag inte av att ha ögonen öppna. Nu vill jag bara att dom ska vara stängda för resten av veckan. Blir väl till att vara uppe hela natten. Jag repeterar: Skit kul. Jag behöver någon som kan få mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0