"Puss & Snusk"

Sitter o läser svenska boken som aldrig vill ta slut. Jag lovar att jag är dyslektiker. Jag blir så trött av o läsa o jag läser verkligen långsamt. Somnade efter den första halvtimmen, nu har jag tagit mig igenom halva boken... Suck.
Ikväll ska jag till mina flickor, o det kan man väl säga var ett tag sen. Vi ska mysa lite, basta o Hanna ska tvätta mitt hår ;) Puss & snusk! <direkt citerat av bror nr 3> O för er som har tråkigt tycker jag att ni kan kolla på "forgetting Sarah Marschall".

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt skinn är långt ifrån en restvara.. just so u know. inte alls så stor skillnad!

2008-10-04 @ 17:47:15
Postat av: leahpeah

Nej visst, men det finns flera delar som tas till vara på, o djuren behöver inte misshandlas. Skinn är ju inte något man behöver vårda fram för att sedan ta till dramatiska metoder´för att få tag på stycket.

2008-10-04 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0