Plattflatt .

Åh var kom regnet ifrån :O ! Ägnade så mycket tid på att tvätta håret igår, platta håret, sova, platte för att varendaste lilla hårslinga skulle ligga på plats. Vafaen, tror ni inte att det börjar regna eller :O Irriterande. Så nu är mitt hår lockigt iaf.
Sen fick jag tillbaka matteprovet o det gick bra, fick mvg där, men jag vet inte däremot om dagens kemiprov gick lika bra. Tror jag tolkade sista uppgiften fel och känner mig mest allmänt förvirrad. Usch!
Efter skolan skulle jag köpa biobiljetter till Mamma Mia (ja, jag är efterbliven) som jag & mamma ska gå o se imorgon. O eftersom hon studerar ett nytt betyg så har hon oxå studentrabatt, o då får man gå för 60 kr.
Så för det första går jag till sf, men men de öppnar inte förrän halv sex. Jättekul! Så då får jag vänta i två timmar. För det andra är det suuuper lång kö, o när jag väl är framme måste jag ha med mig båda studentkorten. Surt surt. Dessutom sa en viss Sandra att det ska gå utan båda korten :@ Så får med svansen mellan bena gå hem och deppa.

Förresten ska jag komma ihåg att ta med mig min kamera någon dag, så ni slipper se bilder på mig ;) O den här bilden e väl från google då. Så ni vet. Tycker inte om att lägga upp bilder som inte jag tagit ;) så säger till då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du nämner inte mig alls längre och din blogg blir tråkigare och tråkigare :o skärpning!

2008-10-01 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0