John Blund kom till mig !!

Usch mår verkligen skit. Något som heter självkänsla existerar inte. Behöver hjälp. Vågar inte be någon för då är man helt plötsligt ego. Och ingen förstår.. Det är så det verkar. Det är så det känns. Förstår bara inte hur jag ska klara av det då? Samtidigt vill jag bara sluta vara så jävla beroende av människor, av anledningen besvikelser. Jag är trött på att anpassa mig efter alla andra. Jag är trött på mig själv. Är bara ledsen för att jag inte klarar det längre... Men imorgon ska jag i alla fall försöka att koncentrera mig på mitt. Åker till Stockholm med mor min och jag ska försöka koppla bort allt bara. Men trots det så tvekar jag på att jag kommer få en enda blund inatt. Alltid så typiskt..
(Bloggar imorgon kväll när jag kommer hem.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0