Hos André ikväll... <3

Jaccuzzi, maskerad och allmän myskväll med tjejerna. Hur bra låter inte det på en skala? Helgen ska tillbringas i Sandras palats ute i Irsta, ska ta massa bilder :) Kommer verkligen bli jätte mysigt.
Just nu sitter jag i en annan mysig bostad, nämligen hemma hos André :) Vi ska väl snart slå på teven och kolla in Lars <3 i alla fall jag, haha.
Hade idag ett biologi prov som kändes helt okej men man vet ju aldrig med våra lärare. Förresten har väl ingen msisat att det är höstlov? Eller "höstlov", 40 sidor samhälle att sammanfatta, två (muntliga) tal att göra, massa matte och massa fysik. Men ska försöka knalla iväg till Stockholm i alla fall. O ingen har väl missat att det är rea i massa butiker nu på lovet haha, synd bara att man har en plånbok som ekar. Men nu ska jag faktiskt unna lite tid till min älskade som ligger och väntar tålmodigt i sängen :P ♥ (Skriver mer när jag kommer hem :)) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0