Hokus pokus ! *POFF* - Den lilla svarta .

Den dåliga helgen sprider sig även ut över veckodagarna minsann ! Härligt härligt. Följder på det: mardrömmar, sömnbrist, hunger, ingen energi, bråk, känsla av att vara värdelöshet och otillräcklig, huvudvärk, magsår.. blabla. Listan kan göras lång så jag tänker inte prata mer om det. Och eftersom jag inte orkar berätta om min dag tänker jag istället ge ett litet tips !

Jag upptäckte att världens fulaste och otrendigaste bohem-kjol (även andra kjolar då såklart, helst med gummiband i midjan annars kanske en synål krävs till !) kan bli världens sötaste axellösa klänning :D.
Kolla bara på den här gamla trasan från ginatricot :) Nu har jag dock en träningsbehå under men den får ni räkna bort :) Men kolla vad snyggt något kan bli med bara ett band i midjan ^^ Hihi har liksom bara ägt världens sötaste klänning helt ovetande. :) Vad döljer ni i er garderob?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0