Haha världens fulaste par :)

Kom precis hem! Har varit på bio med Mor min, på Mamma Mia. O den var bra, trots att jag har allt emot abba så kunde jag underhållas av  låtarna. Är glad att jag såg den o speciellt att gå på bio med mamma :O det har jag aldrig gjort :O <3 Innan gick vi på stan en sväng o ni kan inte ana vad jag köpte xD JO, en badmössa från Lagerhaus. Haha kunde absolut inte låta bli, blev helt kär! Lätt att jag kommer gå med den när det regnar! Haha. På tal om mössor så har jag nu även en bild tagen på världens-sötaste-André i världens-fulaste-mössa :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Perfect Match, ni är så söta!

2008-10-06 @ 19:55:36
URL: http://sandraalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0