Godmorgon härinne båd' herre och fru !

Godmorgon! Jättestressig dag today, slutar halv fem och ska sen superplugga till svenskaprovet imorong om upplysningstiden :S, vilket är avdelningen jag missade i historian. Supersvårt för mig och dessutom mycket mycket fakta! Men idag ska det presteras till ett MVG i italienska tycker jag :)



This is what i wear;
♦ Svart, men nu vitt linne
♦ Den gråa Indiska favoriten till kjolen, för 99 kr :)
♦ En grå kort cardigan.. (fuck, hur stavas det nu igen.. ni vet vad jag menar iaf..) Från Indiska inköpt för nåt år sen dock, billigt billigt :)
♦ Lång kedja, gina
♦ Halsband fortfarande frågetecken
♦ Sen tights till ofc :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0