Energilös .

Kom precis hem, tog en fika med Tua på Brogården, vi köpte varsin kladdkaka. Tror ni den var kladdig eller, smuligaste kladdkakan jag någonsin ätit.. Blääh. Har dessutom sprungit runt och tvingat på folk mitt CV, nu håller dom sig nog så långt borta från mig som möjligt men jag hoppas ^^. Sprang in på gina och hittade en jättemysig sjal för 50 kr ^^. Jäättemysigt. Så underbart att dom börjat med julpynt nu också. Jäääättemysigt. Nu sitter jag hemma och önskar att jag hade en film för det hade också varit jääättemysigt, hihi. Men nu ska jag tömma min garderob på hemligheter för imorgon ska byggjobbare komma hit ochh byta internet uttag. Ha det så trevligt så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0