Du måste kämpa, W380i !!

MY BABY! Fuck. Min mobil har dött. Igen.
Lade mig ganska tidigt igår men tusan heller att det betyder att man får sova. Självklart håller massa folk på och messar mitt i natten. Helt normala människor. Inte slutar dom heller. Så en Linnea som redan tappat sovsuget går upp och stänger av helvetet, en gång för alla, vilket hon ångrar nu. Mobilen går inte att sätta på !!! Vad ska jag göra..? Köpte den här mobilen en gång tidigare och samma sak hände... Min kära, kära mobil. Känns som en del av mig försvunnit ju :P, jätte handikappad. Måste jag gå och reklammera den nu och hålla på? D'oh.

R.I.P Sony Ericsson W380i R.I.P ?

[bild från google]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0