Clubdag på H&M

Vaknade upp med André :) Tillsammans tog vi oss till skolan och började dagen med retorik = FILM ! :D Så sköönt när man börjar klockan 8. Resten av dagen var seeg.. Förutom att jag tog mig en shoppingtur:

♦ Inskaffade mig 5 par genomskinliga strumpbyxor för 30 kr på Kappahl, köp inte upp alla för jag ska köpa fler :) !
H&M hade clubdag med 10% rabatt på allt plus lite reor vilket ledde till...
♦ Lotion, 14 kr :)
♦ Två par tunna svarta tights à la 30 kr st
♦ Ett par svarta rosörhängen (på bilden är dom rööda), 29 kr
♦ Hårfärg :O Är lite kritisk mot H&Ms hårfärg men vi får väl se... 2 paket.. Lååångt hår, 60 kr styck
♦ En pincett ! I allt vimmel och stök på mitt rum har jag tappat bort min pincett :( Blir tilll att noppra ögonbrynen ikväll, 29 kr.

- Nu blir pappa glad som har aktier i H&M xD


Av någon konstig anledning går alltid ALLA mina smycken sönder när jag är hos André... Så R.I.P till mitt guldiga berlockarmband och alla andra tappra smycken som moodigt följt med André hem. Jag ska se om jag och Herr Tång kan komma bra överens.

Igår var jag och solade så då ville jag vara lite skabbig;
♦ Grå t-shirt från Stadium för 33 kr, strl XXL
♦ Prickicka tights från typ Lindex eller nåt sånt.. gaaaamla, fick veta att jag blev mobbad för det valet, men hallå ;) orka vara sån
♦ Knästrumpor som sedan stoppades ner i ett par converse, från indiska ! (dom har finaste :))
♦ Och mitt kära, då levande berlockarmband... Ska önska mig ett riktigt nån gång.. Som håller !

Tack och Adjöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0