Bolibompa !

Efter regn kommer solsken, bokstavligt talat. Så fint väder idag, verkligen synd att man måste stanna inne och studera.
Igår kom en spontan André och plingade på dörren. Det hela slutade med att jag är klar med alla fysik uppgifterna och att vi kollade på "Fun with Dick & Jane" på tv med maaaassa hembakade bullar.
Men idag stack jag i alla fall till indiska på lunchen och köpte den där midjekjolen, minsann! Köpte den i mörkgrå (99 kr) och ska nog använda den imorgon med mina nybytna stövlar (!). Sen fick vi en lärarekandidat i kemi, och alla lärarkandidater är väl för speciella. Hela kemilektionen kändes som en scen tagen ur bolibompa där alla barnen satt o byggde med (atom)klossar.
Aja, inge ansträngande åtminstone.



Kommentarer
Postat av: Sandra

"Bolibompa-Einar" :D och jag älskar din kjol<3

2008-10-06 @ 19:54:37
URL: http://sandraalundgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lite kul att jag och gabbe satt där bak och också pratade om att det kändes som vi var med i bolibompa :D

2008-10-06 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0