- Nästa Hållplats ! - Vinter !

Känns bra att man hunnit uträtta lite grejjer utan att klockan ens slagit tolv. Älskar såna dagar ! :) För att hålla mig pigg har jag druckit världens godaste kaffe. Fast jag hoppas ändå att det här inte är någon evighetsdag bara... Sådan som aldrig tar slut och man har jätte tråkigt. Ska försöka utnyttja tiden lite. Har i alla fall lämnat in min CV på lite fler ställen nu, och har varit på Lidl och handlat en julkalender och julmust xD Haha, vet ni hur lycklig jag är, älskar julen. Nästa blir väl ljusstakar och skit :) hihi. Har dessutom fått en bok av mamma på engelska, Twilight. Passar väl perfekt nu eftersom vi inte läser någon engelska i skolan. Men frågan är ju då bara när jag ska hinna läsa den här otroligt feta boken... Spännande. Älskar vintermys, levande ljus och mys, mys, myyyys ! :D André sa att det var snöstorm i Norge, hoppas han kommer hem trygg ändå, för när han kommer blir det till att baka lussekatter <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Mysigt med jul snart :D haha, men baka lussebullar nu? Idag? Herregud, någon börjar iallafall tidigt i år ;) haha, och folk brukar säga att jag är jul fantast :P Jag har visst hittat min över man! God jul

2008-10-29 @ 12:50:01
URL: http://louisekate.devote.se
Postat av: Mia

Den boken har jag redan läst min lilla vän :) Till och med de tre uppföljarna till boken ;) Den släpps på bio om 21 dagar också. Den du ;) rätt bra är den :)

2008-11-01 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0