Walz + Solstrålarna

Christian Walz är tydligen tillbaka, ni vet snubber med "Wonderchild" och "Never be afraid again". Tyckte lite om hans soul trots allt, i alla fall det som var förut. Problemet med den här snubben (vilket jag verkligen hatar) är att han gör några top1or och sen försvinner han och blir en i mängden igen, stannar där flera år utan ett knyst. Nu är han tillbaka igen för en tredje gång efter ytterligare 4 år. Har inte hunnit lyssna på plattan än men ska bli intressant.

Ikväll har jag lovat bort mig till mina töser! Vi ska hem till Maya och göra pepparkakor!! Låter lite småkul :) Längesen alla 4 träffades, blir ju så att alla kan olika tider. Men nu är det ett löfte, och sånt håller jag :). Annars är jag ju ironiskt nog trots allt lite sugen på att kolla på idol. Haha, får se om jag kan övertala dom, antaligen inte... Jag behöver botas från mitt idoltittande.. Men man brukar väl säga att första steget är att erkänna? Isåfall är jag körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0