Vi komma, vi komma från Pepparkakeland !


Blidde hem till Maya igår då klockan 7 för middag, pepparkakor och allmänt mys. Har inte bakat pepparkakor på åratal, men de blev riktigt fina modeller. Förutom då att min sexuella skapelse blev bränd tillsammans med resten av min plåt. Man kollar bort i 30 sek sen är man körd. Men hannas pepparkakskreationer fick vi alla ta del av!
O ingen missade väl denna stora händelse på idol. Ett hysteriskt fan som såg ut att spy av lycka för att Johan sjöng mot henne i publiken.. Lyckligaste ögonblicket i hennes liv? Road var väl hela Sverige. Starkt och visa sin obesvarade kärlek sådär :P

Kommentarer
Postat av: Maya

Anledningen till varför man aldrig vill vara med på bild är att varje gång man väl ÄR med på bild så ser man ut som jag gör på den där bilden: heldrogad.

2008-11-29 @ 17:01:55
Postat av: Sandra

Haha, men jag tycker min ryggtavla är så mycket finare än mitt aniskte ;)

2008-11-29 @ 18:57:41
Postat av: leahpeah

då får du väl var med på bild oftare så jag får fler urval :)

2008-11-29 @ 19:50:18
URL: http://leahpeah.blogg.se/
Postat av: Alina

Va gärna med och gissa bilden! :)

2008-11-29 @ 19:56:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0