1a Advent

Usch, vintern bringar inte bara glada känslor. Min hy är helt fnas och kan typ inte ha mineralfoundation fullt så ofta då.. Måste ha en med mer fukt i... Så goodbye minerals och hello MakeUp-Store's foundationer i ton blekbleek.
Någon är dessutom emot min jul-entusiasm. Bakade pepparkakor i nästan 2 timmar.. med glasyr och allt, helt perfekta... Så åker hela plåten i golvet :(. Gör mig lite ledsen faktiskt... Känns bara så värdelöst. Hann inte ens ta ett kort på dom. Gjorde världens finaste giraff och allt :O så länge fick han leva... Tycker någon kan komma över och bygga ett pepperkakshus med mig :'(.


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så är det bara du som är klen och inte kan bära en pepparkaksplåt ;)

2008-11-30 @ 16:40:13
Postat av: leahpeah

Inte jag som hade den i golvet...

2008-11-30 @ 18:02:45
URL: http://leahpeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0