Ett bredare leende varar längre D:

RRRING säger klockan ännu en morgon och med samma muntra inställning som förut släpar jag mig åter iväg mot skolan. Å så väcker man en André som (jag har upptäckt) har ett dåååligt morgonhumör... Han är jätte lätt irriterad :O Vilket inte är en sån stor hjälp när man sitter där och tvingar i honom kaffe.. Men inte denna morgon.. Linnea är sjuk, förvirrad, någon borde med all rätt istället ha koll på HENNE och inte tvärtom. Självklart leder det här till att hon glömmer sin mobiltelefon som hon hela morgonen tankat med ny musik. Sen är det det här med André, han är ju hyperaktiv, varje gång jag är med honom kan han inte sitta still..Undrar om det bara är med mig? Lite smått irriterande ibland, och ALLTID, ska någonting gå sönder när han är i närheten... Den här gången RIP till mina mobilhörlurar, eller typ skyddet, nu kan jag likagärna mosa in en hel radio i örat.. Lika bekvämt.
O jag är hungrig, och jag har ont i halsen vilket jag absolut inte får ha... O våga inte ens slösa ett mynt på H&Ms nya kollketion..

♦ Blå tunika (som kortats av mor :)) från Indiska, finns typ likadan på Gina , Cubus och alla dom, bara det att dom sitter så tajt då... Säckigt ska det ju va :) Jättefina armar som sitter uppe av knappar :)
♦ Traditionella mjukisar
♦ Rosetthalsband från Gina
♦ Klocka som är helsvart från New Yorker (som förresten inte syns) går dock efter vintertid vilket gör att jag hoppas på lunch vilket visar sig vara en timme senare.. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0