Nehe, slut på konto...

Phew, är farligt tröttt, och gårdagen restulterade med några riktigt fina blåmärken på knäna. Tro det eller ej, men jag, Hanna och André var på arosfortet. Det vill säga "fångarna på fortet". Riktigt roligt :), förutom att dom mobbade ut mig i början då :O.
Nu har jag också precis kommit hem från hälla shopping. Jag som var på jakt efter en julklapp lyckades istället tömma mitt konto vid köp av underkläder :O. Nu får jag väl vänta tills barnbidraget kommer... Men då är det verkligen sista chansen. Fick även lite grejjer av mor min ^^. Å dessa söta trosor kommer från Lindex, blidde till att inskaffa ett par såna, och trädet är från ikea :).
Jag är så inne i att det är jul nu, julmust för fulla muggar, pepparkakor och ikväll även julgröt :D. Sen har väl ingen missat att der utomhus är ett täcke av snö :).
Sen är jag helt kär i alla mjuka morgonrockar, nattlinnen och världens mjukaste tumvantar som skyltfönstrena flashar med... Förstås inget som passar min plånbok.. Mamma gillar inte att jag köper vantar heller... för hon tycker jag ska sticka egna... Möööp.. Måste ju få tid för sånt då... ? Önskar mig också ett berlockarmband :O. Såg och kollade på ett jättefint idag.. Tror nästan jag ska skita i att önska mig en bärbar dator... Jag skulle nog behöva pengarna istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0