Pappas Dag !

Pappas Dag idag, smörgåstårta dagen till ära. Pleasent surprise sen med André här hemma och sedan tillsammans matte plugg. Imorgon ska jag vara hemma eftersom min kropp beter sig knasigt --> det betyder sjuk --> det betyder att Linnea ska gå till doktorn för kroppsvisitering, typ :(. MÖÖP. Men tur i oturen är det ju halvstudiedag imorgon, vilket betyder att jag inte missar allt för mycket plugg.
Sedan har jag idag hört något om en viss flicka --> som varit nånstans --> o fått en viss sexuell nånting.. Host... Nog om det. Hoppas hon hör av sig bara.
Sen funderar jag lite på en viss julklapp till en viss kille. Det där med julklappar i svårt. Julen har så mycket med kärlek att göra, i alla fall för mig, men man vill ändå inte vara tråkig. Men främst av allt vill jag ju bara få fram hur mycket jag älskar honom, även om det är ovärderligt i materiella ting. En grym sida med unika julklappstips måste väl ändå vara CoolStuff, dom har väl sitt pris men dom är ju verkligen unika. [bild google]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0