Hiss&Diss, typ.

Barack Hussein Obama som President? Det är väl det jag förväntar och hoppas på. Coolt med en svart president i alla fall (utan att låta rasistisk, men det är ju lite revolutionerande, precis som om vi hade fått en kvinnlig president!) , för det är väl i alla fall den mest aktuella händelsen, för hela världen idag. Fast för mig har den största händelsen idag varit att hålla mitt tal i retoriken, argumentationstal, 5 min om Abort. Typ. Gick galant :) Enligt vissa hade det inte kunnat gå bättre och det låter väl prima! Jag är jätte nöjd över mig själv... :) När jag tränar och så känns det svajigt men när jag väl står där... Det bara går med en klackspark och ramlar på så bra :) Eller rullar kanske...

Dagens Hissning: Mannagrynsvälling alltså... Det räddar mig när jag inte hittar nåt ätbart i kylen :O There is no world without.. mannagryn !!
Dagens Dissning: Mitt munsår, har typ bitit sönder min läpp... Så ont och extremt irriterande.

Sen är det ju jätte läskigt... För det är mörkt, innan jag ens hinner komma hem från skolan ! Det var SVART ute när jag satt på min traditionella bussresa hem från skolan... Klockan var inte mer än 5? O vad är meningen med vintertid? - För att vi ska spara ström på morgonen då.. Men kvällen då?! Hjälp säger jag bara :O


[Haha, gammal bild från när jag tog konfirmationen och ännu inte heller hade mixtrat med mitt hår något, och kolla vad kort det är :O]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0