Sen i några ögonblick, är man världens lyckligaste.

Min Idol är ute ur Idol :O LAAAAAARS !! :O. Jaja, inget fan av idol direkt, men killen sjunger ju ändå som en gud, sen är han ju för underbart konstig också. Men man får väl sitta och hålla sig uppdaterad på hans myspace. Ska i alla fall inte kolla frivilligt på idol, eller nåt.
Igår hade jag det världsmysigt med André. Idol, pizza, filmen "Taken" (jättebra film!) och spelet "Zelda- Twilight Princess", som vi dessutom klarade ut :) efter över 40 timmars spelande. Eller André spelar, jag sitter nöjd och kollar på. Zelda är alldeles för läskigt för mig, trots att jag tål de värsta skräckfilmerna ^^. Sedan gick vi och badade klockan 2-3 i världens minsta badkar :D haha. Massa mys helt enkelt. Å lussekatter och julmust. Haha, kunde kvällen bli bättre :)?
Sen idag då blev jag ersatt av en viss "björn" André ville träffa. Så mamma tog mig från stan till hälla och sen hem och här sitter jag nu. Har ni förresten sett vilken SJUKT äcklig dimma det är ute? Man kunde knappt se vägen och vi körde fel för svängarna var osynliga. När man sedan satte på hellyse såg man bara en vägg av dimma. Jätte läskigt. Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt och myyysa i min varma sköna säng och krama mitt täcke (som önskas vara André) :). Puss.'
På tal om saknad verkade det som att min mobil hade en tuff tid inne på service ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0