Gina Tricots Guldklimpar <3 :O


♦ Idag unnade jag mig en shoppingtur på Gina Tricot :D, tycker jag förtjänar det, jag sliter ju som ett djur. Och vet ni?! Jag hittade mina jeanstights ! :D Fick höra på retoriken att Gina Tricot skulle ha, men när jag gick dit så fanns det inga.. Frågade kassörskan och hon sa att dom fått in dem idag :D:D Så idag kom jag hem meeed ett para supe-duper-fina jeans-tights :) O det bästa är att min rumpa ser tränad ut i den xD haha, typ ^^. I am in loove, 179 kr kostade det, men det är absolut någonting jag tycker alla flickor borde få ha i sin garderob. :D Ni får se dom på sen ;)

♦ Köpte även ett par senapsgula tights som är såå fint till höst, men nu är det ju tyvärr övergående vinter men ändå :) Kan alltid användas :) 49 kr.

♦ Och sen världens finaste halsband :D Rosett halsband såklart, älskar rosetter på smycken :), på inte tal om knappar. Knappar och rosett är så fiiint :).

Haha den tredje bilden är bara kort på min örhängen, haha. Jag hatar folk som drar i örhängen, frivilligt... Typ av rastlöshet. Det är så fult när örsnibbarna hänger över axeln... typ. Därför jag aldrig har stora örhängen som hänger, men dom här är lätta :).

♦ Förresten har dom även jättefina Hanky-Panky-wannabee trosor :) med rosetter på baksidan, såg dom på internet men ska kolla butiken någon dag. Lätt att jag vill bli ägaren till minst ett par såna :), 50 kr.


♥ Puss och hej ^^ !



Kommentarer
Postat av: Maya

Okej, då hatar du mig haha ;)eftersom jag ofta drar i mina örhängen. (dvs, när jag väl har, eftersom jag inte använder så ofta längre)

2008-11-07 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0