You got a very powerless enemy Mr. Microwave .

Jag hatar micros.
Jag hatar micros för att dom är jävligt läskiga.
För det första behöver dom elektricitet.
Elektricitet är läskigt och okontrollerat.

Micros älskar dessutom att jävlas med mig, hur kan ni läsa nedan i min lista.
♦ Micros är lättirriterade och blixtrar gärna sönder din mat.
♦ Sker det inga blixtar kan man förvänta sig strömavbrott.
♦Vår förra micro åy upp Andrés tallrik och vägrade att gge honom den...
♦ Ägg har en tendens att explodera i micros.
♦ När man väl lyckats värma din mat får man microsvett på tallriken... Eeww.
♦ Sen vid första tuggan visar det sig att värmen inte fördelat sig som den ska...
- BUU för micro!!

[Bild google]


  Se vad ond den är :O ------------------------------------>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0